OUR WORK

Work hard/
Dream big

Funding Programs

Συγχρηματοδοτούμενο έργο TRI-SOME
Δράση “ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ“

Συγχρηματοδοτούμενο έργο TRI-SOME Δράση “ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ“

1 12

1η ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Τρίκαλα, 20/10/2022 | Εμπορικός Σύλλογος Τρικάλων

2η ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Λάρισα, 27/10/2022 | Πάρκο Καινοτομίας Joist

3η ΕΚΔΗΛΩΣΗ
Λάρισα, 03/11/2022 | Επιμελητήριο Λάρισας

Funding Programs

Συγχρηματοδοτούμενο έργο TRI-SOME (κωδικός έργου Τ1ΕΔΚ-03473), Δράση “ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ“

Το έργο “TRI-SOME” (TRIkala Smart Open Mall Ecosystem),
το “Έξυπνο Ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο”, αποτελεί ένα ολοκληρωμένο πληροφοριακό σύστημα που παρέχει υπηρεσίες έξυπνης υποδομής με στόχο την προηγμένη και αποδοτική προσφορά πολιτιστικών και τουριστικών υπηρεσιών.

Το TRI-SOME ενθυλακώνει και επεκτείνει τις υπηρεσίες μίας έξυπνης πόλης – στο παρόν έργο στην πόλη των Τρικάλων – προς όφελος των επισκεπτών, ενισχύοντας την τοπική οικονομία μέσω της μόχλευσης του πολιτιστικού και τουριστικού προϊόντος της.
Το έργο εφαρμόζεται πιλοτικά στην πόλη των Τρικάλων ώστε το να καταστεί λειτουργικό, φιλικό, χρήσιμο και προσοδοφόρο για τους χρήστες και τους μελλοντικούς πελάτες.

Σε δεύτερο χρόνο, το παραχθέν προϊόν θα εφαρμοστεί σε διαφορετικούς δήμους και εμπορικά κέντρα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Η καινοτομία του έργου βασίζεται στην ολοκληρωμένη και εξατομικευμένη τουριστική, πολιτιστική και εμπορική υπηρεσία. Το έργο μετατρέπει την πόλη σε ένα Έξυπνο Ανοιχτό Εμπορικό Κέντρο, ένα Οικοσύστημα αλληλεπίδρασης και συνέργειας όλων των ενδιαφερόμενων μερών.

Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο της Δράσης “ΕΡΕΥΝΩ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ”, η οποία συγχρηματοδοτείται από εθνικούς πόρους (μέσω του Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα, Επιχειρηματικότητα & Καινοτομία – ΕΠΑνΕΚ, ΕΣΠΑ 2014-2020) και από κοινοτικούς πόρους (Ευρωπαϊκή Ένωση, Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης) (κωδικός έργου Τ1ΕΔΚ-03473).

H Spirito συμμετέχει στο συγχρηματοδοτούμενο έργο ως η μία εκ των τριών εταίρων(ASSET Τεχνολογική, GRIDNET) και έχει αναλάβει τις δράσεις διάχυσης και δημοσιότητας, τη δημιουργία του site, καθώς και προωθητικού υλικού για τις εκδηλώσεις προώθησης του, όπως και τη δημιουργία σχετικών video

Περίοδος

2019-2022

Υπηρεσίες

Funding Programs, Branding,
Digital Marketing, Marketing,
Communication/Media
Μετάβαση στο περιεχόμενο